横浜みなとみらい with Sony NEX-5N

Sony NEX-5Nで横浜みなとみらいにて写真を撮りました。
I took pictures with my Sony NEX-5N.


コレットマーレ (Collete Mare) B1FにあるSmart Luxeというスマートフォンケースのお店に寄りました。ショップのウェブサイトはこちら。とてもこだわりを感じました。iPhone 5のケースが沢山ありましたよ!
I visited a smartphone case store called Smart Luxe in Collete Mare's B1F. It had a lot of hard to find cases of iPhone 5 and some other Android smartphones.


ワールドポーターズにつながる道からコスモワールドを撮りました。
I took this picture from the road that leads to World Porters from Sakuragi-cho Station.


川です。きれいでしょ?左に写真を撮っている方がいます。
River that a man is taking a picture of.


ランドマークタワー、クイーンズスクエア等
Landmark Tower, Queen's Square

コメント