横浜みなとみらいに行って来ました。

僕は今日横浜みなとみらいに行って来ました。横浜美術館に行ったのですが、凄い良いインスピレーションを得られました。これから白黒の写真もSony NEX-5Nで撮っていく事にしました。

I visited Yokohama Minato Mirai today. I went to the Yokohama Museum of Art, and it brought me really good inspirations for me. I am going to be taking more black&white photos with my trusty Sony NEX-5N from now on.













コメント