Bokeh LensをiPad miniで試して見ました。

Bokeh Lensと言うアプリが今日、無料だったので、iPad miniで試して見ました。
一眼レフの様なボケ具合を手軽に出せます。

Bokeh Lensはこんな感じのUIです。

I tried an app called Bokeh Lens today on my iPad mini because it was free.
Bokeh Lens can make "bokeh" like a DSLR.

The UI of Bokeh Lens is below.



下はInstagramで撮った写真をBokeh Lensで編集してみました。
I edited a picture taken with Instagram with Bokeh Lens.



下は昨日撮った写真で、東海道線にフォーカスを当ててみました。
I focused on the Tokaido line (same as the picture taken yesterday).

ダウンロードはこちら
Download Bokeh Lens here.

AfterFocusと言う似たようなアプリを使った時の記事はこちらです。





コメント