三菱みなとみらい技術館に行って来ました。

三菱みなとみらい技術館に行って来ました。
十年以上前に行ったきりだったので、大分展示が変わっていました。

I went to the Mitsubishi Minato Mirai Industrial Museum today.
The last time I went was over 10 years ago, so the exhibit was very different.


宇宙飛行士の装備で写真が撮れるやつがありましたので記念撮影をしました。
I took a picture of myself in a space suit. 


第二次世界大戦中の日本軍の飛龍の模型。僕の祖父は戦時中飛龍ではなくて、屠龍を整備していました。
Hiryu's model (The bomber on the back) My grandfather used to fix Toryu, not Hiryu during World War II. 


YS-11。所沢航空記念公園にありますよね。
YS-11. There's YS-11 in Tokorozawa Koukuu Kinen Kouen.


日本号
Nippon Go


風力発電の展示物
Wind Turbine model.


潜水艇のしんかい6500
Manned research submersible Shinkai 6500


入口の入場券売り場
The entrance and ticket booth

三菱みなとみらい技術館のサイトへのリンクは下です。
Mitsubishi Minato Mirai Industrial Museum webpage link is below.


コメント