Kindle Fire HD 8.9を触ってみました。

今日、みなとみらいのPC DEPOTでKindle Fire HD 8.9を触ってみました。
印象としては僕にとっては少し大きいかなと思いました。iPad miniを普段使っているせいですかね。

ただ、個人的にはDolby Digital Plusが搭載されているのは気になりました。

I touched the Kindle Fire HD 8.9 in PC DEPOT at Yokohama Minato Mirai today. My impression was that it's kind of big. I guess it's due that I'm using iPad mini these days.

But for me, what interested me was that it has Dolby Digital Plus in it.





コメント