ナウシカの飛行機(メーヴェ)みたいなのが人を乗せて本当に飛んでる動画

ナウシカの飛行機(メーヴェ)みたいなのが人を乗せて本当に飛んでる動画を見つけました。
これはけっこうカッコいいですね!

みなさん、昨日のラピュタは見ましたか?僕は今回見ませんでしたが、twitterではバルスのお祭り騒ぎになっていました。で、どうやらtwitterはダウンしなかったみたいですね。(ITmediaさん情報)

I found a video of a plane that looks like it's from the Valley of the Wind by Ghibli. It's pretty cool isn't it!

In Japan, there's a sort of thing that goes around in twitter that people say "BALS" when watching Laputa. Twitter seems to go down with so many people tweeting "BALS", but this time it didn't go down. Funny side of Japan, I guess.



via Yahoo! 映像トピックス

コメント