MORE'Sに移転した東急ハンズ横浜店に行って来ました!

 

 MORE'Sに移転した東急ハンズ横浜店に行って来ました!

前はダイエーの近くの一つのビル全てが東急ハンズだったのですが、今は横浜モアーズの中にあります。雰囲気としては、銀座の東急ハンズに近くなった感じでした。

スマートフォンのアクセサリーが豊富にありました。ひとつ面白いなと思ったのは、レゴもどきのブロックで、自分のスマートフォンスタンドを作れるやつです。

I went to the Tokyu Hands that moved to Yokohama MORE'S.
Before it moved, Yokohama's Tokyu Hands used to be near Daiei and the whole building was Tokyu Hands.

There were plenty of smartphone accessories there. Something that caught my attention was a "LEGO-ish" smartphone stand that you can build.

コメント