イミテーションゲームを昨日、公開日に見に行ってきました。

イミテーションゲームを昨日、公開日に見に行ってきました。

場所は109シネマ湘南 (テラスモール内)の5番シアターでした。
公開日だったせいか、アランチューリングのカードをもらいました。

I went to see Imitation Game yesterday, the opening day.
The place I went to see it was 109 Cinemas Shonan in Terrace Mall. The theater number was 5. I got a card of Alan Turing probably because it was the opening day. :)


コメント