iPad min + HTC EVO WiMAX + Instagramで横浜の写真を撮ってきました。

iPad miniとInstagramで横浜の写真を撮ってきました。最初のワッフル屋さんの写真はHTC EVO WiMAXで撮りました。
I took photos with iPad mini and Instagram. The first photo was taken with HTC EVO WiMAX.



MR. waffleと言うワッフル屋さんが横浜駅東口にありました。アールグレイのワッフルを始めて食べたのですが、最高においしかったですよ!170円です。

There is a waffle shop called MR. waffle in Yokohama Station East exit. I ate earl grey waffle for the first time, and it was eye-popping good! 170yen if you want to get a bite.


横浜ランドマークタワーと川。ワールドポーターズに繋がる所で撮りました。
Landmark Tower and river. I took this photo where it connects to World Porters.
taken with iPad mini.


横浜のダイエーの近くで撮ったバス。「Blend is Beautiful」と広告が言ってました。(^ー^* )フフ♪
I took this yellow bus near Daiei in Yokohama. The ad said "Blend is Beautiful". (^ー^*)♪
追記:これもHTC EVO WiMAXで撮りました。
I took this with HTC EVO WiMAX too.


 雲。平塚市の家の近くで撮りました。
Clouds I took near my house in Hiratsuka.
taken with iPad mini



横浜の帰り道に平塚市と寒川町を結ぶ銀河大橋から撮った夕暮れの写真。 
Ginga-Oohashi Sunset.
taken with iPad mini

Angry Birds Rio HDをiPad miniで試した時の動画はこちら
The video I took of me playing Angry Birds Rio HD on my iPad mini is here.

コメント